Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Η Τζούλια, ο Εμπειρίκος, ο Λωτ και μπόλικη ηθική υποκρισία!

Η ελληνική κοινωνία αρέσκεται να περιβάλλει τον εαυτό της με ένα πέπλο αγνότητας και αθωότητας. Και με πόση περισσή υποκρισία σοκάρεται όταν ας πούμε άλλη μια τσόντα προστίθεται στα ράφια των περιπτέρων! Ως δια μαγείας τότε ξεχνιέται και η οικονομική κρίση και η χρεωκοπία της χώρας και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και όλα. Ενώ οι απανταχού ειδικοί της τηλεόρασης πιάνουν δουλειά να εξηγήσουν και να ερμηνεύσουν πως ένα αθώο κορίτσι κύλησε στην πορνεία, το ρόλο της οικογένειας του πατέρα, της κοινωνίας, του σχολείου, της εκκλησίας κτλ.
Μα βρε παιδιά, σήμερα ανακαλύψατε την τσόντα; Τα ονόματα Γκουσγκούνης, Τίνα Σπάθη, Τέλης Σταλόνε, Jenna Jameson, Rocco Sifredi δεν σας λένε τα τίποτε; Μόνο σε μένα λένε; Ουαί ήμιν γραμματείς και Φαρισαίοι…
Η οποία τσόντα βέβαια όσοι την είδαν (εκτός από τον κ.Κούγια, τον δικηγόρο της Τζούλιας που δεν βλέπει τέτοια αισχρά πράγματα) παραδέχτηκαν ότι δεν άντεξαν να δουν πάνω από 3-4 λεπτά και αυτό όχι γιατί το θέαμα ήταν σοκαριστικό, αλλά ιδιαιτέρως βαρετό, αφού φαίνεται ότι η εν λόγω ηθοποιός είναι και ολίγον τι ατάλαντη και δύσκολα θα σταδιοδρομήσει σε έναν ομολογουμένως απαιτητικό χώρο. Για να μην μιλήσω για τον σεναριογράφο της.
Μια καλή ιδέα που θα μπορούσε να σπρώξει κι άλλο την καριέρα της είναι να μεταφέρει Εμπειρίκο στην μεγάλη οθόνη! Η μεταφορά των έργων του μεγάλου υπερρεαλιστή ποιητή μας σίγουρα θα τις δώσει άλλον αέρα (σαφώς πιο διανοουμενίστικο), αλλά και θα την θωρακίσει από τις πουριτανικές κραυγές της νεοελληνικής κοινωνίας, αφού πλέον κανείς δεν θα τολμήσει να τα βάλει –έστω και έμμεσα- με έναν Εμπειρικό (που βέβαια κάποτε τον έκραξαν, αλλά σήμερα είναι κλασσικός οπότε έχει το ακαταλόγιστο). Ξεχώρισα αυτό το πολύ ωραίο απόσπασμα από τον Μέγα Ανατολικό που θα είχε πολύ ενδιαφέρον να το δούμε σε ταινία με πρωταγωνίστρια την εκ πάγλου καλλονή, (σελ. 99, Μέρος Πρώτον, Ο Μέγας Ανατολικός, Εκδόσεις Αγρα):

«…η Τζέην εστράφη βιαστικά, εγονάτισε εις το άκρον του καναπέ, επί τούτου ήταν ξαπλωμένη μέχρι της στιγμής εκείνης, και στηριζόμενη κκαι επί των χειρών της, ετούρλωσε τον κώλον της, και με την φούσταν της πάντοτε υψωμένην, προσέφερε το κάθυγρον αιδοίον της εις το σκύλον, φωνάζουσα με αλλοιωμένην από την λάγνικην της έξαρσιν την φωνή της:
«Κομ Μπόμπ….Κόμ Μπόμπ Φωκ μη!»
Ο μέγας μολοσσός, όστις από πολλού επιθυμούσε να βατεύση την νεαράν κυρίαν του, και όστις και χωρίς πρόσκλησιν προφανώς αυτό θα έκαμνε, αμέσως ωρθώθη εις τους οπίσθιους πόδας του, ανήλθε επ’αυτής, και σφίγγων της Τζέην με τους εμπρόσθιους εις την μέσην, ήρχισε να κινήται με δύναμιν όπισθεν της, όπως θα έκαμνε εάν εβάτευε μίαν σκύλαν, επιζητών να εμπήξη εις την χαίνουσαν μουνότρυπαν το πλήρως εκτοξευμένον και φλεγόμενον από την καύλαν κατέρυθρον μακρόν του πέος, ενώ η Τζέην με έκφρασιν απερίγραπτου λαγνείας εις το πρόσωπον της, έστρεφε την κεφαλήν της, δια να ιδή τας γαμικάς κινήσεις που έκαμνε επ’αυτής ο επιθμών να εισδύση εις το αιδοίον της και να την γαμήση τετράπους εραστής της.
Αι πρώται κρούσεις του κυνός ηστόχησαν. Η πελώρια ψωλή του μολοσσού δεν ηδυηνήθη να επιτύχη ευθύς εξ αρχής τον τρυφερό και εν φοβερά διέγερσει διατελούντα στόχον…..Αιφνής ηκούσθη μια φοβερά φωνή, μια διαπεραστική κραυγή λαγνείας και και ευθύς μετά βαθύτατοι αναστεναγμοί ηδονής ήρχισαν να εξέρχωνται από το στόμα της νεαράς ηθοποιού. Η σουβλερά ψωλήν του Μπομπ είχε επιτέλους εισδύσει εις το μουνί της Τζέην.»

Αλλά πολύ ωραίες πηγές έμπνευσης δεν προσφέρει μόνο η νεότερη λογοτεχνία μας, αλλά και η θρησκευτική μας παράδοση. Ξεχώρισα μια πολύ ωραία σκηνή από την Βίβλο που θα μπορούσε να εμπνεύσει την νεόκοπη πορνοσταρ μας και φυσικά πάλι να την θωρακίσει από τους κακόβουλους, αφού βέβαια κανείς δεν θα τολμήσει να κατακρίνει την κινηματογραφική μεταφορά μια βιβλικής ιστορίας!


Γένεσις 19, 31-36
19:31 ειπεν δε η πρεσβυτερα προς την νεωτέραν ο πατηρ ημων πρεσβύτερος και ουδείς εστιν επι της γης ος εισελεύσεται προς ημας ως καθήκει πάση τη γη
19:32 δευρο και ποτισωμεν τον πατέρα ημων οινον και κοιμηθμεν μετ' αυτου και εξαναστήσωμεν εκ του πατρος ημων σπέρμα
19:33 εποτισαν δε τον πατέρα αυτων οινον εν τη νυκτι ταύτη και εισελθουσα η πρεσβυτέρα εκοιμήθη μετα του πατρος αυτης την νύκτα εκείνην και ουκ η δει εν τω κοιμηθηναι αυτην και αναστηναι
19:34 εγένετο δε τη επαύριον και ειπεν η πρεσβυτέρα προς την νεωτέραν ιδου εκοιμηθην εχθες μετα του πατρος ημων ποτίσωμεν αυτον οινον και την νύκτα ταύτην και εισελθουσα κοιμήθητι μετ' αυτου και εξαναστησωμεν εκ του πατρος ημων σπέρμα
19:35 εποτισαν δε και εν τη νυκτι εκείνη τον πατέρα αυτων οινον και εισελθουσα η νεωτέρα εκοιμήθη μετα του πατρος αυτης και ουκ η δει εν τω κοιμηθηναι αυτην και αναστηναι
19:36 και συνέλαβον αι δύο θυγατέρες Λωτ εκ του πατρος αυτω

Ένα θαυμάσιο αιμομεικτικό όργιο με πρωταγωνιστή τον Άγιο Πατέρα Λωτ και τις δύο θυγατέρες του!

Ειρήσθω εν παρόδω, θυμάστε το θέμα που είχε δημιουργηθεί με την απόσυρση του βιβλίου «Ζιγκ ζαγκ στις νερατζίες» από τις σχολικές βιβλιοθήκες πριν από μερικούς μήνες διότι ήταν «ακατάλληλο δια την ηθικήν διάπλαση των νέων»;
Τελικά τον Εμπειρικό και την Αγιά Γραφή να τους αφήσουμε ή ... και αυτά στο πυρ το εξώτερον;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου